Låång vecka..

Uj uj.. vilken vecka.. kommer inte änns ihåg vad fan jag har gjort :P haha.. ska tänka efter lite nu kanske ;) jo! I måndags så var jag så duktig att jag gick ända hem till mamma och pappa med bamse :) 1 timmas promenad till Adolfsberg :) men det var skönt.. solen lös en stund :) sen så åkte älsk och jag hem till Sandra och Martin i Täby en sväng :) hihi.. HUms.

Tisdagen kommer jag inte ihåg riktigt..

Onsdagen så fick älsk och jag åka till NetonNet och köpa en ny plattång till mig . :D hihi.. sen så kom Mormor och Farmor över och fikade lite :) trevligt trevligt..

Torsdags så kom mamma och hämtade Bamseman efter jobbet :) då åkte älsk och jag till Marieberg och shoppade lite :D Jag fick äntligen köpa mig en SKINNJACKA :D hihi sen vart det en scarf till :D Älsk köpte ett par nya jeans och en hood tröja :) skit bra :D gick in på systemet och köpte mig vin och en Baja Päron :D sedan kommer jag inte ihåg mer :P hihi men på..

FREDAGEN så var det PAAAARTY :D ujuj ;) det vart lite röj ;) hihi jag började tidigt vid kl halv 5 med att dricka ett glas vin på balkonen när älsklingen åkte och hämtade min syster :D sedan så vid 7 halv 8 så började det komma lite folk :) hihi.. sista personen gick vid halv 3 :P hihi Men sen är det så här att jag inte förstår det roliga i med att slänga ut bordstabletter från fönstret, hälla salt i min blomma, vattna min andra blomma med öl/cider/dricka.. hums.. undrar då, hur mogen man är ? men men på ..

Lördagen så vart det att dammsuga, skura golv typ 3 ggr, diska glas typ 4 ggr.. ujuj.. men men.. gjorde inte så mycket den dagen.. kennys mamma och magnus kom på morgonen.. dom åkte och hämtade bamse också hemma hos mamma och pappa :) såå snällt :D sen så vart jag sugen på att köpa ett nytt halsband åt bamse.. det vart ett halvstryp .. får se hur det går :) hihi.. sen så på kvällen kom Niklas hit :) vi käkade pizza från Pizza Planeten :) gött :D sen kollade vi på film, kenny somande.. Ovanligt ? Nee :P men niklas och jag hade roligt åt honom ;)

Idag, söndag så åkte älsk och jag till Grizzly för han ville köpa en ny kattställning. :P hihi.. sen så åkte vi till Jysk och köpte nya sängkläder :) Sen vart det hem och laga i ordning Tacos :D hihi, sen var det bara för mig och bamse att börja gå mot Hagaby och träffa en gammal klasskompis :) han inte träffat henne sen typ 9:an .. iaf, vi ville att hundarna skulle busa lite, hennes hund är 9 månader typ skit fin Rottweiler :) hihi.. aja. dom busa och busa, men sen vart Bamse riktigt arg på honom, tog bort Bamse innan det bröt ut ordentligt.. men men, sen vart det så jäävla kallt så jag gick hemåt. :P 1 timme .. sköönt :) men jag var så jäävla kissnödig att jag höll på att gå sönder :P hihi, men men.. när jag kom hem så vilade jag, sen bakade jag Skogsbärs Paj :) Mums som fan :D Nyss tog jag mig ett varmt skumbad :) sköönt :D nu ligger jag i soffan och kolla på Johan Falk på kanal 4 :) så jag ska fortsätta med det :) såå....


Tjingeling*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0