Lördag Kväll

Sitter här och kollar på Melodifestivalen.. hums.. tycker inte riktigt om bidragen.. men men. Igår så var jag nere på hunddagiset och hjälpte till :) vi gick en lång sväng på 1 timme och 20 min på förmiddan.. så skönt i solen :) bamse var så trött när han kom hem.. hehe. men men på kvällen så var bröderna Persson och Örvill här och drack lite med mig, ÄLSK och Lizi :D Lizi sov över här :D trevligt trevligt.. var piss trött idag hehe gick upp vif halv 10 :) skönt. Men men.. sen så gjorde vi inte så mycke här hemma.. Lizi gick hem vid 1 tiden typ :) Älsk och jag myste lite och sen funderade vi på vad vi skulle hitta på.. så vi åkte till Willys och handlade.. Sen vart det att åka till Net On Net och fördriva tid.. Köpte 3 filmer och batterier hehe.. sen åkte vi till Rusta :P köpte handtvål och en bok om kött :) hihi.. sen visste vi inte vad vi skulle göra mer. så vi åkte till Ikea och gick där .. Köpte en tvättkorg och en ny besticklåda.. haha.. trodde den skulle passa när vi kom hem, men icke sa nicke.. fick klippa lite i den och använda lite våld för att den skulle sitta kvar :P haha fast tog inte i så mycket att något gick sönder .. :) men men.. sen så käkade älsk och jag upp pizzan från igår.. älsk vart mätt och sen vart han trött, han låg kvar i soffan då gick jag in med bamse till badrummet och badade Bamsebus <3.. När jag var klar med bamse så sa älsk att han va fortfarande hungrig så vi käkade varsin fralla :) mums.. sen gick han och la sig och jag gick ut med Bamse :) när man kom in så satte man på Disney Channel och kollade på Svärdet i Stenen en stund innan Melodifestivalen började.. hehe.. aja.. har inte så mycke mer att skriva så...


Tingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0