Lugna puckar..

Vaknade halv 11 idag.. lite sent tycker jag.. men men.. fick iaf sova ut.. det vart att dricka lite te och sen gå ut med bamse.. Vi gick till hunddagiset och hälsade på :) var där typ 2 timmar om inte längre :D hihi. Prata lite skit med LiziPizi :D sen vart det att börja gå hemmåt.. laga lite mat åt mig och älsk.. vart en sån där äcklig korvstoganoff.. blää.. fast det gick att äta.. ehm, sen så slappade vi lite. Älsk ska köpa sig en motorcykel och det tycker jag är skit bra.. så han har något att göra. hihi.. vi slappade och sen hoppade han ner i badet och jag började baka Vaniljhorn. har inte smakat än, men ska väl göra det snart :P hahaha .. sen blir det väl att nanna kudden :) nu kollar jag på tv, ska kolla runt lite och se om det finns något roligt att titta på :P


Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0