Så här är det..

.. att jag inte har haft någon ork att skriva.. men det har inte hänt så mycket.. har gjort allt som stod i förra inlägget :P haha.. Jo juste, i  Torsdags så fick älsklingen och jag åka till sjukhuset.. Pappa vart inlagd och han hade ställt bilen vid sjukhuset.. så han ville att vi skulle flytta den hem till Adolfsberg :) och det gjorde vi också. Det var inget allvarligt med pappa, han hade brock på magmunnen och inflammation på den också. Så nu äter han tabletter för det :) aja, vad har då hänt i helgen ?

Jo..
I fredags så käkade jag och älsklingen en riktigt äcklig middag, grillkorv och pommes.. blää. inge gott alls.. aja, sen så gjorde vi inte så mycket.. ehm, älsklingen somnade i soffan och jaa, ehm, jag satt och gjorde ingenting i min ensamhet.. ringde och pratade med syster, sen ringde jag hem till mamma och pappa.. pratade med pappa, sen ringde jag senare och pratade lite med mamma :P haha.. såååå tråkigt.. aja. sen vart det att sova..

I Lördags så vaknade jag kl 7 !!! Den där jäävla grannen vi har hade högsta volymen på stereon .. gaah !! men men, gick upp typ :P haha. sen så åkte älsk och jag runt.. åkte till Marieberg, sen åkte vi till Granngården och kollade :) hihi. Sen hem :P men vi var ingte hemma allför länge :P hahah.. vi åkte ut till Täby och hälsade på Sandra och Martin och Lilla Bossebus :P haha Bamse och Bosse fick buusa :) Sen drack jag lite röttvin :P haha vi var där en stund sen vart jag hungrig så vi åkte till Adolfsbergs Pizzeria, men dom hade strömavbrott. så vi åkte till Pizza Light .. hehe. Sen hem och käka, gjorde oss iordning och sen så bar vi av till Kumla :P hihi Hem till Mikkis syster..Mikkis hade feeest :D hihi. men det vart inte så mycke dricka för mig. 3 cider sen smuttade jag lite på mikkis vita vin :D. Den var good :D men sen så vart älsklingen trött så vi åkte hem :) han var väl lite sugen på alkohol .. han hade Jour så han fick inte dricka .. men men.. när vi kom hem så gick vi och la oss :)

Idag söndag så vart jag väckt av älsk kl 7 :P haha.. var helt borta kände jag :P hahaha.. men men..jag gick upp och sen käkade vi fruktost :) sen ut med bamse.. sen gjorde vi i ordning oss och åkte hem till svärmor och Magnus :) väntade där och drack kaffe, sen bar det sig av till Odensbacken till Jakobssons Möbler :D Vi kollade OCH beställde en soffa :D hihi skönt att bli av med denna jävla skit soffa :P haha.. den soffan vi beställt kommer i mitten av april :) och den ska vara helt HUND FRI! Inga hundar i soffan .. sen åkte vi hem till svärmor och Magnus och fick pannkakor :) Tack bästaste Svärmor :) sen åkte vi hem och hade långtråkigt :P haha.. men men.. kollade på tv .. och nu kollar vi på Wipeout :) fast jag vet inte om älsk är vaken :P haha.. menmen, har inte hänt så mycket mer.. får bli att skriva mer en annan dag :)


Tjingeling*



Kommentarer
Postat av: marre

tack så mycket! Ska genast lyssna på den :)

2010-03-22 @ 22:02:06
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0