Ujuj trött

haft mycket att göra idag. Vaknade kl halv 6 kanske klockan var för då kom älsk hem :) vaknade på engång :) sen myste vi lite och prata lite, sen skulle vi försöka somna, men älsk kunde inte så han ville ha datorn ist.. och sen helt plötsligt ringde det i min mobil och det var svärmor :P hehe. Älsk hade prata med henne på msn om att han skulle ringa mig :P haha.. så det var bara att gå upp och klä på sig och packa lite grann.. sen kom svärmor och hjälpte oss med att köra kartonger till nya lägenheten.. vi körde 3 vändor.. så nu är det inte mycke kvar.. skönt att komma här i från.. haha.. är lite tjatig, men vill verkligen att alla ska veta att DET SKA BLIR SÅÅÅ JÄÄVLA SKÖNT MED ETT RIKTIGT KÖK OCH ATT KOMMA IN TILL STAN! :D Magnus och Nettan är kattvakt åt lilla Turbo, och syster är hundvakt åt BUllen :D <3

Imorse innan älsk kom hem så drömde jag en lite mysig dröm .. ( som inte kommer att uppfyllas på ett bra tag ) Iaf, jag drömde att jag, Emelie Nilsson, var gravid (A) hihi .. gick med en stor rund mage, som såg lite konstig ut, men men :P haha.. sen så var jag på sjukhuset och väntade på att jag skulle föda.. och ..... sen kom älsk hem och jag vaknade... lite surt ;P ville ju se vad det vart för något :D hihi..

Kollar lite på tv, men kanske ska gå och sova snart, efter jag har sett hur mikkis ser ut i håret (A) :D hihi. ska upp tidigt imorgon.. Svärmor kommer och hämtar mig kl 8 :) hihi. sååå...

Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0