Ett jobb? :O

Scan ringde idag !!! När jag satt hemma hos Amanda så ringde min mobil.. undrade vem det var som ringde. det var ett 019 nr.. jag svarade och så var det en Lena från Scan som ringde mig :D Jag hade skickat en spontan ansökan i Februari till scan om jobb.. så idag ringde dom :D Tror hon sa att dom skulle öppna en ny avdelning, och så har dom tagit in ny personal, så jag känner mig inte ensam om att inte fatta något :P hehe. men men.. ska bli skit spännande :D Börjar på Fredag kl 07.00.. sen, vecka 19 Måndag - Onsdag kl 06.00. Vecka 20 Måndag till Torsdag kl 06.00.

Så kul att dom ringde, hade helt ställt in mig på att ingen skulle ringa mig om jag skickade spontana ansökingar, men se på fan :D Får hoppas på att det är en fast tjänst, fast deltid går också bra :) Kanske inte drömjobbet, men jag tar vad fan som helst nu.. Förtjänar ett jobb känner jag! Är såå glaad :D

Aja, ska bara säga också att igår så var jag duktig tycker jag. Jag gick en promenad på 40 min med Bamse på eftermiddan, sen lite senare mot kvällen så gick jag och bamse hem till mamma och pappa i Adolfsberg och hämtade min cykel, sen cyklade vi hem :) Bamse travade så duktigt :) fick ryta lite åt honom att han skulle fokusera på vart han sprang :P hehe.. men det gick bra :D Bara att träna mer :) ska snart gå ut med honom.. får se om jag ska gå till Hästhagen och kasta lite boll :) hehe..


Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0