i söndags..

.. så åkte älsk och jag till Niklas i hagaby :) han skulle hjälpa Niklas att grejja med bilen..
hade lite små tråkigt så jag messade Sara, och ja fick reda på att hon var i Hagaby hos sina föräldrar så vi bestämde oss för att hundarna skulle få busa :D
hihi, det är så roligt att se när hundarna bara springer runt och runt :) dom busade i ca 2 timmar :)
sen vart det att gå inåt och käka lite hos Niklas:) dom hade beställt pizza :D mums..
Sen så var vi tvungna att åka hem då jag och bamse skulle iväg och träna lite lydnad :),
när jag skulle åka upp mot Karlslund så började det ösa ner regn! Tänkte om det kanske inte skulle bli någon träning, men åkte upp dit iaf och väntade :) när jag kom dit då var det FULLT av bilar..
då hade Klubben Dobermann utställning.. satt och glodde en stund, sen kom Petra, hennes mamma och hennes syster :) då var det bara Lizi, lizis syster och Malin kvar :)
när Lizi kom så pratade vi ihop oss och bestämde oss för att åka längre ner, och det gjorde vi och det var ledigt där :) sen var det bara att sätta igång att träna :D
Det gick bra tycker jag, men det är ju inte riktigt bra ännu, det är bara att fortsätta :) hihi.
aja, ne nu ska jag nog ut med Bamse en snabbis, sen ska jag sova. Nattiiis<3


Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0