Ont i rygg..

Fy vad jag har ont i ryggen :( Ogilla. Men det blir väl bättre får jag hoppas :)
Idag gick det bra att jobba, det flöt på så bra. Så jag slutade i tid idag igen :)
Vart att åka hem och slappa i soffan en stund, sen åkte älsk och jag till kennys mamma :) skulle hämta ägg :) men vi fick kaffe och jag lämnade en bok om valpar till dom :)
Sen så ville Nettan att jag skulle få Zack att ligga. Så jag gjorde det och det gick bra, han la sig några ggr, men sen vart han uttråkad och började bita i min tröja :P haha
sen åkte vi hem, och nu är älsk iväg till Marieberg med Niklas :) hehe, skulle kolla på tv på Elgiganten.
Satt och snackade med Amanda en sväng för en stund sen :) det var trevligt.
 Kollar på 2½ män på tv3 :) ska snart gå och sova, så jag inte är lika trött imorgon som jag var i morse hehe :P


Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0