Piss vääder !!

Blir galen !! När fan ska det sluta regna ?! Jag som hade tänkt att träna med Bamse
när man kom hem, men icke sa nicke..!! blää.. åkte till Marieberg ist med älsk och syster :) <3
sen förresten så slutade man i tid idag på jobbet :P ingen övertid. så skönt att det gick bra idag,
igår stressade jag som bara den ! Usch, ont i kroppen. Får hoppas på bra och fint väder i helgen :)
så man kan sitta ute i parken och mysa lite :) Jaja.

Vill bara säga att jag ÄLSKAR ALLA mina kära!
Älsk <3 Mikkis, Mamma, Syster, Pappa, Amanda, Lizi, Bamse, Sandra,

Bästa svärmor som tipsade mig om att söka till Scan :) Tack så mycket!


Egentligen så spelar det ingen roll om vilka som står på sidan,
utan det som spelar roll är att jag vet vilka det är, och vilka som
är mig närmast hjärtat <3




Vill ha sol och väärme ! <3


Kommentarer
Postat av: Lizi

Jag älskar dej också sweetie ! <3

2010-05-25 @ 20:52:29
URL: http://misslizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0